Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Beata Szynkowska

Trenerka i menedżer projektów budowy i rozwoju działów obsługi Klienta, Call Center.

Zaraża optymizmem, wzmacniając tym samym psychologiczną kondycję sprzedawców oraz osoby zarządzające projektami sprzedażowymi. Ma ponad 12 lat doświadczenia w pracy w Call Center. W swojej karierze zawodowej przebyła wszystkie stanowiska od telemarketera poprzez Team Lidera oraz szkoleniowca. Samodzielnie dobierała i szkoliła kadrę zarządzającą projektami biznesowymi oraz skierowanymi do Klientów indywidualnych. Szerokie doświadczenie na różnych stanowiskach dało jej możliwość spojrzenia na procesy sprzedaży na wielu płaszczyznach.
W obecnej chwili przeprowadza szkolenia dla liderów z zakresu umiejętnego zarządzania zespołem sprzedażowym oraz dla coachów z zakresu coachingu motywującego. Jej działania obejmują też przeprowadzanie audytów w firmowych Biurach Obsługi Klienta, opracowywanie planu audytowego, który dotyczy organizacji czy też reorganizacji pracy CC.

Wskazuje drogę do optymalizacji sprzedaży poprzez poszerzanie wiedzy praktycznej i teoretycznej z zakresu nowoczesnych technik sprzedażowych. Zajmuje się także szeroko pojętą jakością w obsłudze klienta biznesowego i indywidualnego. W swojej pracy zwraca uwagę przede wszystkim na pro-kliencką politykę firmy oraz na zaangażowanie zespołu na wszystkich jego poziomach.

Projekty szkoleniowo-doradcze realizowała m.in dla: Grupa Pracuj.pl, Rossmann, OTIS, Farmona Laboratorium Kosmetyków Naturalnych, Łysoń, Sanofi, Samsung, Tauron Obsługa Klienta, DanDav, Archeon.

 

Tytuł prelekcji: Customer Experience, który pozwala zarabiać!

Każda firma ma potencjał sprzedaży jeśli ma klientów, bo… ich obsługuje. Pytanie czy zna swoich klientów i tą wiedzę spienięży. Jak nauczyć nie – sprzedawców sprzedawać i zbudować nawyk zarabiania przy obsłudze ?

Sprzedaż nienachalna, niebanalna i z taktem:) Case Firmy LYSON jak poprawiając CX pomogliśmy zarobić firmie na zadowolonym kliencie.

 


21 kwietnia 2020
Festiwal Contact Center