Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Janina Bąk

Komendant komedii w Janinadaily.com

Od sześciu lat – komendant komedii w Janinadaily.com. Przez ostatnie pięć – wirtuoz statystyki na Trinity College w Dublinie. Umie liczyć, opowiadać i opowiadać o liczeniu. W jej historiach zasób słów jest tak bogaty, że mógłby samodzielnie spłacić cały dług publiczny Grecji. Posiada następujące osiągnięcia życiowe:

  1. Pisze bloga o swojej pracy na uczelni, mężu z politechniki i badaniach naukowych o kurach, a ponad 70 tysięcy ludzi chce to czytać
  2. Nagranie z wykładu o statystyce, który wygłosiła na TEDx Koszalin, ma ponad 60 000 wyświetleń i było przez moment popularniejsze niż wideo Zenka Martyniuka
  3. Oprócz Polski, występowała również w Berlinie i w Oxfordzie, i wszędzie strasznie śmiano się z jej żartów o odchyleniu standardowym.
  4. Wyplotła kiedyś koszyk z kabanosów na FB Live i 65 000 ludzi to obejrzało.

Lubi uczyć ludzi, że z analizą danych można i należy się zaprzyjaźnić.

 

Tytuł prelekcji: Analiza i interpretacja kluczowych wskaźników efektywności w call center. Jak mierzyć, by mieć pewność, że Twój telemarketing zmierza w dobrym kierunku?

Telemarketing, jak każde inne działanie marketingowe, da się w pełni zmierzyć za pomocą statystyki i analityki. Rzetelna analiza naszych danych i wskaźników operacyjnych jest kluczowa dla ewaluacji naszych działań, a także optymalizacji takich obszarów, jak czas, koszty i jakość obsługi klienta. W tej prezentacji opowiem na jakie wskaźniki powinniśmy zwracać uwagę przy ewaluacji naszych działań, a także jak je analizować. Opowiem również o najczęstszych błędach w interpretacji danych, to jest jak wyciągać na ich podstawie poprawne i efektywne wnioski.


21 kwietnia 2020
Festiwal Contact Center