Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Krzysztof Grabowski

Account Executive

W Cloudity jest odpowiedzialny za realizację projektów transformacji cyfrowej dla firm z segmentu SMB . Od początku swojej przygody w biznesie związany ze sprzedażą usług konsultingowych. Pasjonat i aktywny użytkownik technologii Salesforce. Krzysztof jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (kierunek Finanse i Rachunkowość oraz kierunek menedżerski).

 

Tytuł prelekcji: Klient to przede wszystkim człowiek! O idei human-centric service w contact center

Dlaczego koncepcja human-centric service staje się coraz bardziej popularna? Jak technologia Salesforce pomoże pracownikom contact center podchodzić do klienta bardziej indywidualnie? Dlaczego warto wiedzieć jak najwięcej o swoich klientach i nigdy nie patrzeć na nich wyłącznie przez pryzmat spraw, w których się zgłaszają?

Odpowiedź na te i inne pytania uzyskasz podczas naszej prelekcji. Opowiemy także o rozwiązaniach Salesforce – firmy, która stworzyła pierwszy CRM działający w stu procentach w chmurze – a przede wszystkim o tym, jak platforma ta pomaga konsultantom traktować każdego z klientów indywidualnie. Dzięki takiemu podejściu, obsługa klienta przestaje być tylko obsługą – zamienia się ona w doświadczenie klienta z twoją marką, a to duża różnica.

Ponadto pokażemy, jak dzięki Salesforce poradzisz sobie z typowymi bolączkami klienta contact center. Mowa o: „prosimy o chwilę cierpliwości”; „przełączę panią do kolegi”; „proszę o nazwisko panieńskie pana matki” itp. Podzielimy się również kilkoma historiami sukcesu firm, które zyskały dzięki wdrożeniu Salesforce.

 


21 kwietnia 2020
Festiwal Contact Center