
Paweł Jaszczurowski
Account Executive
W Salesforce pracuje z małymi i średnimi firmami w Polsce. Skupia się na sektorze finansów, spożywczym, usług i rolnictwie. Ma skłonność do zadawania zbyt dużej ilości pytań, żeby mieć pewność, że w 100% rozumie Wasze potrzeby. W wolnym czasie odpowiada na Wasze maile (i sms) o każdej porze dnia i nocy, czego nauczył się wcześniej prowadząc własną firmę w kilku strefach czasowych.
Tytuł prelekcji: Klient to przede wszystkim człowiek! O idei human-centric service w contact center
Dlaczego koncepcja human-centric service staje się coraz bardziej popularna? Jak technologia Salesforce pomoże pracownikom contact center podchodzić do klienta bardziej indywidualnie? Dlaczego warto wiedzieć jak najwięcej o swoich klientach i nigdy nie patrzeć na nich wyłącznie przez pryzmat spraw, w których się zgłaszają?
Odpowiedź na te i inne pytania uzyskasz podczas naszej prelekcji. Opowiemy także o rozwiązaniach Salesforce – firmy, która stworzyła pierwszy CRM działający w stu procentach w chmurze – a przede wszystkim o tym, jak platforma ta pomaga konsultantom traktować każdego z klientów indywidualnie. Dzięki takiemu podejściu, obsługa klienta przestaje być tylko obsługą – zamienia się ona w doświadczenie klienta z twoją marką, a to duża różnica.
Ponadto pokażemy, jak dzięki Salesforce poradzisz sobie z typowymi bolączkami klienta contact center. Mowa o: „prosimy o chwilę cierpliwości”; „przełączę panią do kolegi”; „proszę o nazwisko panieńskie pana matki” itp. Podzielimy się również kilkoma historiami sukcesu firm, które zyskały dzięki wdrożeniu Salesforce.
21 kwietnia 2020
Festiwal Contact Center